informasi tentang item pre order

di sini sedikit sebanyak info yang you all WAJIB take note sekiranya nak place order utk sebarang pakaian PRE ORDER di Bello Muchacha.

  1. Semua Item adalah on pre-order basis. Maknanya kena order dulu, ready stock hanya utk item yang dinyatakan sahaja, sekiranya ada.
  2. Full payment termasuk kos pos perlu dibuat apabila membuat pesanan.Jadi, hanya serious buyer sahaja akan dilayan. Tiada pesanan akan dibuat ke kilang tanpa bayaran.
  3. Utk yang belum pernah membeli baju secara pre order, adalah dimaklumkan gambar-gambar yang diiklankan adalah gambar catalog dari supplier.Mostly baju-baju yg digayakan dalam gambar yang diiklankan, di shootkan oleh professional photographer , jadi kemungkinan besar semua gambar-gambar tersebut telah melalui proses editing, yang mana warna dan pengcahayaan asal telah diedit untuk dipercantikkan lagi.Alaaaahhh panjang pulak ngomel, dipendekkan cerita, kualiti/warna sebenar hanya dapat diketahui hanya apabila barang sampai ke tangan saya je...heheh...
  4. Jika ada customer yang tidak berpuas hati dengan kualiti/warna, ie ala-ala situasi seperti "indah khabar dari rupa"..harap maklum akan perkara no.3 seperti di atas. Saya takde niat utk menipu tapi mohon understanding akan terma PRE - ORDER di mana saya tak simpan stock, dan seperti anda juga, saya tak pernah lihat dan pegang baju-baju ni....huhu
  5. Akhir sekali...harap maklum juga yg model-model Korea ni..biasanya size mereka ni petite...kita tengok dlm catalog baju yg dipakai mcm cun,loose..tp bila smpai, ada ketikanya mcm ketat dan muat-muat juga...take note yea yg org korea mmg kecik-kecik...baju Korea biasanya sesuai utk mereka yg bersize S,M dan L..tp utk size L pun kena tengok-tengok juga lah...
  6. Size yang extra (XL ke atas) akan dimaklumkan , jika ada...
  7. Detail measurement tidak akan diletakkan disini di atas faktor masa, tapi with all my pleasure saya akan memberi detail measurement jika anda minta. Oleh itu, sila email utk measurement yg lebih detail oke.
  8. itu saje darling...owh lagi satu..sebarang order, please put ur order via email to ilfa@patchmama.com oke.chiaooo :)

ANNOUNCEMENT

Bagi yang berminat untuk BORONG(WHOLESALE) Nursing Necklace aka Fashion Necklace please contast us now! Min purchase 1 dozen, boleh mix corak dalam range harga yg sama.